Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Podedwórze

Zapytanie ofertowe na "Wykonanie ALTANY DREWNIANEJ"

Data ogłoszenia
2023-08-16
Termin składania ofert
2023-08-24 10:00
Treść

Podedwórze, dnia 16.08.2023r.

Znak Spawy:MGR.271.2.2023

ZAPYTANIE OPERTOWE

 Gmina Podedwórze (Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w ramach projektu Zagospodarowanie dawnego parku dworskiego w Antopolu w ramach działania 4.2. „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” w ramach Priorytetu 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”

I. ZAMAWIAJĄCY

 Gmina Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze,

 NIP 5391490903, REGON 030237658

 tel. 83 379 50 11, faks 83 379 50 08; e-mail; ug@podedworze.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1) Przedsięwzięcie będzie polegało na wykonaniu z własnych materiałów i zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót - ALTANY DREWNIANEJ o wymiarach 7,0 x 5,0m, przekrytej dachem wielospadowym o kątach nachylenia połaci 25 stopni, pokryta gontem w kolorze zielonym, z 3 stron zabezpieczona balustradą drewnianą. Konstrukcja – słupy drewniane 25,0x25,0cm, Więźba dachowa drewniana tradycyjna ciesielska, krokwie i jętki 8,0x16,0cmTeren pod altaną utwardzony

2) Na opis przedmiotu zamówienia, składa się:

a) Projekt budowlany (Opis Techniczny, Projekt zagospodarowania terenu, Elewacje, Przekrój, Rzut Przyziemia) - Zagospodarowanie dawnego parku dworskiego w Antopolu – załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,

b) Przedmiar robót – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Przedmiar robót załączony do zapytania ofertowego ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia
w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu  w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu.

  1. Wykonawca zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia do dnia 20 listopada 2023.

III. KRYTERIA OCENY OFERT

Zamawiający dokona oceny i porównania ważnych ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium:

  • najniższa cena – 100 %

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

  1. Podpisaną ofertę wraz z załącznikami nr 4 i 5 należy złożyć w oryginale na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) korzystając z jednej z poniższych możliwości:
  • za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej na adres:

Gmina Podedwórze,

Podedwórze 44

21-222 Podedwórze

  • osobiście w Urzędzie Gminy Podedwórze, w godzinach pracy Urzędu
  • za pośrednictwem e-mail: mienie@podedworze.pl
  1. Termin składania ofert do 24.08.2023r. do godz. 10.00
  2. O terminie decyduje data wpływu do Zamawiającego.
  3. Oferty niepodpisane, kopie ofert lub złożone w innej formie nie będą rozpatrywane. W przypadku gdy w wyznaczonym terminie nie wpłyną co najmniej dwie oferty zgodne z zapytaniem ofertowym Zamawiający przeprowadzi kolejne postępowanie dotyczące wyboru wykonawcy.

 

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
  2. Ofertę należy sporządzić w oparciu o dołączony do niniejszego zapytania formularz ofertowy (załącznik nr 3). Oferta winna zawierać wszystkie koszty związane
    z wykonaniem usługi
  3. Oferta powinna:
  • być opatrzona pieczątka firmową lub danymi Wykonawcy,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr fax, e-mail,
  • być podpisana przez Wykonawcę,
  • posiadać termin ważności
  • zawierać cenę, z wyodrębnieniem podatku VAT (o ile dotyczy), w której zawarte będą wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi.
  1. Do oferty należy załączyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu z procedury udzielenia zamówienia (załącznik nr 4).
  2. Do oferty należy załączyć oświadczenie kontrahenta o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 5).

VI. WYKLUCZENIE Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM

Z możliwości udzielenia zamówienia ofertowego wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 4). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

VII. POZOSTAŁE INFORMACJE

  1. O wyborze oferty wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie.
  2. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym.
  3. W przypadku gdy w wyznaczonym terminie nie wpłyną co najmniej dwie oferty zgodne
    z zapytaniem ofertowym Zamawiający przeprowadzi kolejne postępowanie dotyczące wyboru wykonawcy.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w innych przypadkach bez podania przyczyny.
  5. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 4.2. „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” w ramach Priorytetu 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.
  6. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:

Monika Łukaszuk

tel. 83 379 52 27

e-mail: mienie@podedworze.pl

Załączniki

  1. Opis Techniczny, Projekt zagospodarowania terenu, Elewacje, Przekrój, Rzut Przyziemia.
  2. Przedmiar robót.
  3. Formularz ofertowy.
  4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu z procedury udzielenia zamówienia.
  5. Oświadczenie kontrahenta projektu o przetwarzaniu danych osobowych.
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Łukaszukdodano do BIP dnia 16-08-2023 15:25:08