Szczegóły
powrót do listy przetargówPrzebudowa Ujęcia Wody „PODEDWÓRZE” ze stacją wodociągową w m. Opole w ramach projektu Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Podedwórze i Jabłoń
17.07.2018r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że:
I. Wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę, którym jest:
„Ekoidea. Tomasz Olek”
Ul. Warszawska 187
26-600 Radom
(oferta nr 1)
Cena brutto – 1 111 182,00,00 zł, liczba punktów 60
Okres gwarancji - 60 miesięcy, liczba punktów 40
Łączna liczba otrzymanych punktów – 100
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, nie podlega wykluczeniu oraz uzyskał najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.
II. Ponadto Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęły inne oferty.
12.07.2018r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 86 ust. 5 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579z późn. zm) Zamawiający informuje, że do terminu składania ofert, tj. 12.07.2018r. do godz. 10:00 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta .
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 1 055 460,01 zł
UWAGA!!!!
Przypominam, iż Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, zamieszczonej powyżej, przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
29.06.2018r.
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ
Zamawiający – Gmina Podedwórze z siedzibą w Podedwórzu nr 44, działając na podstawie przepisu art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w następującym zakresie:
Pyt. 1. Należy dostarczyć i zamontować aerator o średnicy 1200 mm czy 1400 mm i poj. 3150 litrów?
Odp. Zgodnie z Projektem Budowlanym branży technologicznej należy dostarczyć i zamontować aerator o średnicy 1400 mm i poj. 3150 dm3.
Pyt. 2. Należy dostarczyć łącznie cztery filtry o średnicy 1600 mm czy 2000 mm?
Odp. Zgodnie z Projektem Budowlanym branży technologicznej należy dostarczyć i zamontować cztery filtry o średnicy 2000 mm.
Pyt. 3. Należy dostarczyć jedną czy też dwie sprężarki bezolejowe, każda o wydajności 25m3/h, 4 kW na zbiorniku o poj. min.?
Odp. Zgodnie z Projektem Budowlanym branży technologicznej należy dostarczyć i zamontować (jedna podstawowa + jedna rezerwowa) dwie sprężarki bezolejowe, o wydajności 25m3/h, ze zbiornikiem powietrza 240 l, o mocy 4,0 kW.
Pyt. 4. Czy należy dostarczyć pompę płuczną zgodną z projektem, o mocy 7,5 kW i wydajności 113m3/h przy 16 m?
Odp. Zgodnie z Projektem Budowlanym branży technologicznej należy dostarczyć i zamontować pompę płuczącą o mocy 7,5 kW i wydajności 113m3/h przy 16 m.
Pyt. 5. Czynależy dostarczyć dmuchawę zgodną z projektem, o mocy 7,5 kW i wydajności 204 m3/h przy 500 mbar?
Odp. Zgodnie z projektem Budowlanym należy dostarczyć dmuchawę o mocy 7,5 kW i wydajności 204 m3/h przy 500mbar.
Pyt. 6. Czy należy dostarczyc wodomierze o średnicy przyłączy zgodnych z projektem – czyli dn 150(2 kpl.) i dn 125 (2 kpl.)?
Odp. Zgodnie z projektem Budowlanym należy dostarczyć wodomierze o średnicy przyłączy zgodnych z projektem - czyli dn 150 ( 2kpl.) i dn 125 (2kpl.)
27.06.2018r.
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zamawiający – Gmina Podedwórze z siedzibą w Podedwórzu nr 44, działając na podstawie przepisu art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego następujące informacje:
W Rozdziale 3 SIWZ - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Jest:
„Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 31.10.2018 r.”
Zamawiający zmienia na:
„Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 20.11.2018 r.”
W Rozdziale 7 SIWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
W pkt. 7.16 jest:
Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące oznaczenia:
a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu Wykonawcy;
b) Gmina Podedwórze
Podedwórze 44,
21-222 Podedwórze
c) OFERTA NA – „Przebudowa Ujęcia Wody „PODEDWÓRZE” ze stacją wodociągową w m. Opole, w ramach projektu Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Podedwórze i Jabłoń” - Znak sprawy: DZP.271.2.2018
d) Nie otwierać przed dniem 06.07.2018 r. do godz. 10:15.
Zamawiający zmienia na:
Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące oznaczenia:
a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu Wykonawcy;
b) Gmina Podedwórze
Podedwórze 44,
21-222 Podedwórze
c) OFERTA NA – „Przebudowa Ujęcia Wody „PODEDWÓRZE” ze stacją wodociągową w m. Opole, w ramach projektu Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Podedwórze i Jabłoń” - Znak sprawy: DZP.271.2.2018
d) Nie otwierać przed dniem 12.07.2018 r. do godz. 10:15.
W Rozdziale 8 SIWZ - SKŁADANIE I OTWARCIE OFERT
Jest:
8.1. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 7.15 SIWZ należy złożyć
w terminie do dnia 06.07.2018r. do godz.10:00 w siedzibie
Urzędu Gminy w Podedwórzu
Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze
pokój nr 3 (sekretariat)
8.2. Godziny urzędowania określono w pkt. 1.1. niniejszej SIWZ.
8.3. Uwaga!Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data
i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 8.1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
8.4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.07.2018 r. o godz.10:15w siedzibie
Urzędu Gminy w Podedwórzu
Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze
Świetlica Urzędu Gminy
Zamawiający zmienia na:
8.1. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 7.15 SIWZ należy złożyć
w terminie do dnia 12.07.2018r. do godz.10:00 w siedzibie
Urzędu Gminy w Podedwórzu
Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze
pokój nr 3 (sekretariat)
8.2. Godziny urzędowania określono w pkt. 1.1. niniejszej SIWZ.
8.3. Uwaga!Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data
i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 8.1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
8.4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.07.2018 r. o godz.10:15 w siedzibie
Urzędu Gminy w Podedwórzu
Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze
Świetlica Urzędu Gminy
W załączniku nr 1 do SIWZ – PROJEKT UMOWY
§ 2 Terminy realizacji
Jest:
- 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia: 31.10.2018r.
Zamawiający zmienia na:
1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia: 20.11.2018r.
Ogłoszenie nr 500148451-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.
Podedwórze:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 577320-N-2018
Data: 21/06/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Podedwórze, Krajowy numer identyfikacyjny 3023765800000, ul. Podedwórze 44, 21222 Podedwórze, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 379 50 11, e-mail a.drabik@gmina-podedworze.pl, faks 83 379 50 08.
Adres strony internetowej (url): www.ugpodedworze.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 8)
W ogłoszeniu jest: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-31 Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 2018-10-31
W ogłoszeniu powinno być: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-11-20 Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 2018-11-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-07-06, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-07-12, godzina: 10:00,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.6)
W ogłoszeniu jest: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.07.2018 r. o godz.10:15 w siedzibie Urzędu Gminy w Podedwórzu Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze Świetlica Urzędu Gminy
W ogłoszeniu powinno być: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.07.2018 r. o godz.10:15 w siedzibie Urzędu Gminy w Podedwórzu Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze Świetlica Urzędu Gminy
- Oferta nr 1 "Ekoidea. Tomasz Olek" ul. Warszawska 187 26-600 Radom
Cena oferty brutto: 1 111 182,00 zł
Długość okresu gwarancji - 60 miesięcy
Warunki płatności oraz termin realizacji, zgodnie z SIWZ.
Data wprowadzenia oferty: 2018-07-11