Referent do spraw księgowości podatkowej w Urzędzie Gminy Podedwórze
wyższe minimum licencjat wskazany kierunek administracja, ekonomia, rachunkowość,
1) staż pracy: staż pracy 2 lata w tym min 1 rok w samorządzie,
2) znajomość przepisów prawa tj:
- ustawa ordynacja podatkowa,
- ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
-ustawa o podatku rolnym, leśnym, od środków transportowych,
- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości,
- akty wykonawcze do tych ustaw
Wymagania dodatkowe:
1) predyspozycje osobowościowe: uprzejmość, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, odporność na stres,
2) mile widziana znajomość języków obcych (angielski, rosyjski, inny) oraz języka migowego
Podstawowe obowiązki:
1) systematyczne i rzetelne prowadzenie dokumentacji księgowej,
2) prowadzenie egzekucji zaległych zobowiązań poprzez wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych,
3) przygotowanie dokumentów i dokonywanie zabezpieczeń hipotecznych z tytułu zaległości podatkowych,
4) czuwanie nad terminami płatności zobowiązań i nie dopuszczanie do ich przeterminowania się,
5) prowadzenie ewidencji wystawionych upomnień i tytułów,
6) organizacja i nadzór nad inkasem zobowiązania pieniężnego,
7) naliczanie wynagrodzenia prowizyjnego dla inkasentów,
8) prowadzenie dokumentacji w zakresie odroczeń terminów płatności i umorzenia odsetek,
9) prowadzenie spraw związanych z realizacją dochodów z tytułu opłaty eksploatacyjnej,
10) sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
10) składanie informacji o realizacji zobowiązania pieniężnego przez podatników,
11) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i posiadanych zaległościach w
podatkach i opłatach lokalnych,
12) wydawanie zaświadczeń do PUP, KRUS, ZUS, US oraz innych instytucji i Urzędów,
13) współpraca z Urzędami Skarbowymi, Bankami, Syndykami masy upadłościowej,
14) prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją i utylizacją azbestu,
15) prowadzenie spraw z zakresu pomocy materialnej o charakterze socjalnym uczniom.
Szczegółowe obowiązki:
1) Prowadzenie księgowości w zakresie podatku:
a) rolnego,
b) leśnego,
c) od nieruchomości,
d) od środków transportowych,
e) opłaty od posiadania psów.
2) Prowadzenie spraw w zakresie odroczeń i umorzeń odsetek podatku w tym:
a) przyjmowanie podań wraz z wymaganą dokumentacją,
b) przeprowadzenie postępowania dowodowego,
c) przygotowanie decyzji,
d) czuwanie na terminowością wykonania wydanych decyzji,
e) prowadzenie ewidencji wydanych decyzji,
3) Prowadzenie spraw związanych z realizacją dochodów z tytułu opłaty eksploatacyjnej w
tym:
1) prowadzenie ewidencji podmiotów objętych opłatą eksploatacyjną,
2) przyjmowanie deklaracji,
3) naliczanie opłaty eksploatacyjnej,
4) prowadzenie egzekucji opłaty eksploatacyjnej.
4) Prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją i utylizacją azbestu w tym:
a) prowadzenie ewidencji azbestu na terenie gminy,
b) informowanie mieszkańców o możliwościach usuwania azbestu,
c) pomoc w składaniu wniosków na dofinansowanie usuwania azbestu,
d) prowadzenie na bieżąco wykazu i sposobu usuniętego azbestu.
5) Prowadzenie spraw z zakresu pomocy materialnej o charakterze socjalnym uczniom w
tym:
a) przyjmowanie wniosków wraz z pełna dokumentacją o udzielenie pomocy w formie stypendium szkolnego lub zasiłku szkolnego,
b) przygotowywanie decyzji o przyznaniu pomocy,
c) czuwanie nad terminową realizacją decyzji,
d) sporządzanie wymaganych sprawozdań,
e) przedkładanie Wójtowi propozycji o przyznaniu pomocy z urzędu,
f) bieżąca analiza potrzeb w zakresie przyznania pomocy,
g) stała współpraca ze szkołami, ośrodkami pomocy społecznej, placówkami opiekuńczymi,
6) Przygotowanie materiałów na stronę internetową gminy na 7 dni przed i po Zdarzeniu,
7) Udział w komisjach powołanych przez Wójta,
8) Utrzymanie w sprawności powierzonego mienia i sprzętu,
9) Właściwe zabezpieczenie danych przed utratą, (wykonanie kopii).
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,
4) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kopie dokumentów poświadczające staż pracy,
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
9) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r.poz. 922)
10) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat jest osobą niepełnosprawną.
Wszystkie składane dokumenty winne być podpisane przez kandydata, a kopie dokumentów dodatkowo potwierdzone przez kandydata na stanowisko klauzulą „Za zgodność z oryginałem"
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest na piętrze budynku Urzędu Gminy Podedwórze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,
2) narzędzia pracy- komputer, drukarka, sprzęt biurowy,
3) czynności na stanowisku pracy wykonywane są w pozycji siedzącej, praca przy komputerze,
4) praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,
5) wymiar czasu pracy - etat,
6) zatrudnienie na umowę o pracę
W miesięcy poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%
Kandydaci na stanowisko zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w Sekretariacie Urzędu Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222, pok. nr 3 w godzinach pracy urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze w zamkniętej kopercie zaadresowanej Urząd Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości podatkowej" w terminie do dnia 15 marca 2018 r. do godz. 14:00 - decyduje data i godzina wpływu do urzędu. Na kopercie należy podać dane adresowe kandydata i numer telefonu.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy.
0 terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną
powiadomieni indywidualnie.
Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Podedwórze. Podedwórze 44. 21-222 Podedwórze . pok. nr 2. lub telefonicznie pod numerem 83 379 50 11. osobą upoważniona do kontaktów jest Sekretarz Gminy.
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmie Wójt Gminy Podedwórze.
Informacje dodatkowe
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach
1 etap- sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert.
II etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami którzy spełnili wymagania formalne.
Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni ojej terminie
telefonicznie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowo pracę zobowiązany jest do
przedłożenia zaświadczenia o niekaralności oraz zaświadczenia lekarskiego od lekarza
medycyny pracy o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku na które
prowadzony był nabór.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko zostanie zatrudniony na podstawie
umowy o pracę na czas określony (3 miesięcy)
Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy, pracownik zostanie zatrudniony na czas nieokreślony.
Załącznik- kwestionariusz osobowy.
Dodano do BIP dnia 09-03-2018 13:20:30