Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Podedwórze

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent do spraw księgowości podatkowej w Urzędzie Gminy Podedwórze

Jednostka ogłaszająca
Gmina Podedwórze Podedwórze 44 21-222 Podedwórze
Data ogłoszenia
2018-03-09
Termin składania dokumentów
2018-03-15
Wymagane wykształcenie

wyższe minimum licencjat wskazany kierunek administracja, ekonomia, rachunkowość,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)   staż pracy: staż pracy 2 lata w tym min 1 rok w samorządzie,

2)   znajomość przepisów prawa tj:

 -  ustawa ordynacja podatkowa,

-  ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,

-ustawa o podatku rolnym, leśnym, od środków transportowych,

- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

-  ustawa o samorządzie gminnym,

-  ustawa o ochronie danych osobowych,

-  ustawa o dostępie do informacji publicznej,

-  ustawa o finansach publicznych,

-  ustawa o rachunkowości,

-  akty wykonawcze do tych ustaw

Wymagania dodatkowe:

1) predyspozycje osobowościowe: uprzejmość, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, odporność na stres,

2) mile widziana znajomość języków obcych (angielski, rosyjski, inny) oraz języka migowego

Zakres obowiązków

Podstawowe obowiązki:

1)    systematyczne i rzetelne prowadzenie dokumentacji księgowej,

2)    prowadzenie egzekucji zaległych zobowiązań poprzez wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych,

3)    przygotowanie dokumentów i dokonywanie zabezpieczeń hipotecznych z tytułu zaległości podatkowych,

4)    czuwanie nad terminami płatności zobowiązań i nie dopuszczanie do ich przeterminowania się,

5)     prowadzenie ewidencji wystawionych upomnień i tytułów,

6)     organizacja i nadzór nad inkasem zobowiązania pieniężnego,

7)     naliczanie wynagrodzenia prowizyjnego dla inkasentów,

8)     prowadzenie dokumentacji w zakresie odroczeń terminów płatności i umorzenia odsetek,

9)     prowadzenie spraw związanych z realizacją dochodów z tytułu opłaty eksploatacyjnej,

10)    sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,

10)   składanie informacji o realizacji zobowiązania pieniężnego przez podatników,

11) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i posiadanych zaległościach w
podatkach i opłatach lokalnych,

12)   wydawanie zaświadczeń do PUP, KRUS, ZUS, US oraz innych instytucji i Urzędów,

13)   współpraca z Urzędami Skarbowymi, Bankami, Syndykami masy upadłościowej,

14)   prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją i utylizacją azbestu,

15)   prowadzenie spraw z zakresu pomocy materialnej o charakterze socjalnym uczniom.

Szczegółowe obowiązki:

1)  Prowadzenie księgowości w zakresie podatku:

a)  rolnego,

b)  leśnego,

c)   od nieruchomości,

d)  od środków transportowych,

e)  opłaty od posiadania psów.

2) Prowadzenie spraw w zakresie odroczeń i umorzeń odsetek podatku w tym:

a)  przyjmowanie podań wraz z wymaganą dokumentacją,

b)  przeprowadzenie postępowania dowodowego,

c)  przygotowanie decyzji,

d)  czuwanie na terminowością wykonania wydanych decyzji,

e)  prowadzenie ewidencji wydanych decyzji,

3) Prowadzenie spraw związanych z realizacją dochodów z tytułu opłaty eksploatacyjnej w
tym:

1)  prowadzenie ewidencji podmiotów objętych opłatą eksploatacyjną,

2)  przyjmowanie deklaracji,

3)  naliczanie opłaty eksploatacyjnej,

4)  prowadzenie egzekucji opłaty eksploatacyjnej.

4) Prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją i utylizacją azbestu w tym:

a)  prowadzenie ewidencji azbestu na terenie gminy,

b)  informowanie mieszkańców o możliwościach usuwania azbestu,

c)  pomoc w składaniu wniosków na dofinansowanie usuwania azbestu,

d)  prowadzenie na bieżąco wykazu i sposobu usuniętego azbestu.

5)  Prowadzenie spraw z zakresu pomocy materialnej o charakterze socjalnym uczniom w
tym:

a)  przyjmowanie wniosków wraz z pełna dokumentacją o udzielenie pomocy w  formie stypendium szkolnego lub zasiłku szkolnego,

b)  przygotowywanie decyzji o przyznaniu pomocy,

c)  czuwanie nad terminową realizacją decyzji,

d)  sporządzanie wymaganych sprawozdań,

e)  przedkładanie Wójtowi propozycji o przyznaniu pomocy z urzędu,

f)   bieżąca analiza potrzeb w zakresie przyznania pomocy,

g)  stała współpraca ze szkołami, ośrodkami pomocy społecznej, placówkami opiekuńczymi,

6) Przygotowanie materiałów na stronę internetową gminy na 7 dni przed i po Zdarzeniu,

7) Udział w komisjach powołanych przez Wójta,

8) Utrzymanie w sprawności powierzonego mienia i sprzętu,

9) Właściwe zabezpieczenie danych przed utratą, (wykonanie kopii).

Wymagane dokumenty

1)  życiorys (CV),

2)  list motywacyjny,

3)  kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,

4)  kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5)  kopie dokumentów poświadczające staż pracy,

6)  podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)  podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)  podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,

9)  podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r.poz. 922)

10) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat jest osobą niepełnosprawną.

Wszystkie składane dokumenty winne być podpisane przez kandydata, a kopie dokumentów dodatkowo potwierdzone przez kandydata na stanowisko klauzulą „Za zgodność z oryginałem"

Warunki pracy

1)   stanowisko pracy zlokalizowane jest na piętrze budynku Urzędu Gminy Podedwórze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,

2)  narzędzia pracy- komputer, drukarka, sprzęt biurowy,

3)  czynności na stanowisku pracy wykonywane są w pozycji siedzącej, praca przy komputerze,

4)  praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,

5)  wymiar czasu pracy - etat,

6)  zatrudnienie na umowę o pracę

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesięcy poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Kandydaci na stanowisko zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w Sekretariacie Urzędu Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222, pok. nr 3 w godzinach pracy urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze w zamkniętej kopercie zaadresowanej Urząd Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości podatkowej" w terminie do dnia 15 marca 2018 r. do godz. 14:00 - decyduje data i godzina wpływu do urzędu. Na kopercie należy podać dane adresowe kandydata i numer telefonu.

 

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy.

0  terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną
powiadomieni indywidualnie.

Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Podedwórze. Podedwórze 44. 21-222 Podedwórze . pok. nr 2. lub telefonicznie pod numerem 83 379 50 11. osobą upoważniona do kontaktów jest Sekretarz Gminy.

Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmie Wójt Gminy Podedwórze.

Uwagi

Informacje dodatkowe

Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach

1  etap- sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert.

II etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami którzy spełnili wymagania formalne.

Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni ojej terminie

telefonicznie.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowo pracę zobowiązany jest do

przedłożenia zaświadczenia o niekaralności oraz zaświadczenia lekarskiego od lekarza

medycyny pracy o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku na które

prowadzony był nabór.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko zostanie zatrudniony na podstawie

umowy o pracę na czas określony (3 miesięcy)

Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy, pracownik zostanie zatrudniony na czas nieokreślony.

Załącznik- kwestionariusz osobowy.


Wybrany kandydat
Agata Sokołowska
Uwagi
Zakwalifikowano do II etapu – TAK spełniono wymagania formalne

Katarzyna Czarnecka
Uwagi
Zakwalifikowano do II etapu – NIE nie spełniono wymagań formalnych

Eliza Antoniuk – Wrzesińska
Uwagi
Zakwalifikowano do II etapu – NIE nie spełniono wymagań formalnych

Agnieszka Michalska
Uwagi
Zakwalifikowano do II etapu – NIE nie spełniono wymagań formalnych

Agata Sokołowska
Uwagi
Zakwalifikowano do II etapu – TAK spełniono wymagania formalne

Katarzyna Litwiniuk
Uwagi
Zakwalifikowano do II etapu – NIE nie spełniono wymagań formalnych

Agnieszka Leśniewska
Uwagi
Zakwalifikowano do II etapu – NIE nie spełniono wymagań formalnych

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jolanta Burzec
Dodano do BIP dnia 09-03-2018 13:20:30