Referent do spraw obsługi kasowej i gospodarki mieniem komunalnym w Urzędzie Gminy Podedwórze
wyższe minimum licencjat wskazany kierunek administracja,
1) wykształcenie: wyższe minimum licencjat wskazany kierunek administracja,
2) uprawnienia specjalistyczne: znajomość obsługi programów komputerowych,
3) staż pracy: staż pracy 2 lata w tym min 1 rok w samorządzie,
4) znajomość przepisów prawa tj:
- ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa o kształtowaniu ustroju rolnego,
- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości,
- akty wykonawcze do tych ustaw
Wymagania dodatkowe:
predyspozycje osobowościowe: uprzejmość, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, odporność na stres,
- Podstawowe obowiązki
1) Prowadzenie wymaganej dokumentacji kasowej, terminowe rozliczanie się z dokonanych wpłat i wypłat.
2) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
3) Prowadzenie spraw związanych z najmem lokali,
4) Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem w zasoby gminy mienia
Komunalnego.
5) Prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z gospodarką mieniem komunalnym
6) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą gruntów i
nieruchomości w drodze przetargu.
7) Zgłaszanie spraw związanych z nieprawidłową gospodarka mieniem komunalnym
przez najemców i dzierżawców.
8) Składanie wymaganych sprawozdań z zakresu gospodarki mieniem komunalnym.
9) Dbałość o mienie komunalne gminy.
2. Szczegółowe obowiązki
1) przygotowanie zarządzeń określających wysokość stawek czynszu,
2) przygotowanie umów z najemcami i dzierżawcami,
3) przygotowanie dokumentacji do wydzierżawienia lokali,
4) bieżąca aktualizacja stawek czynszu,
5) prowadzenie ewidencji lokali przeznaczonych do najmu,
6) prowadzenie ewidencji analitycznej z podziałem na poszczególnych najemców,
7) prowadzenie kont rozrachunków z poszczególnymi najemcami,
8) prowadzenie postępowania zmierzającego do wyegzekwowania zaległych
należności,
10) przygotowanie dokumentacji dotyczącej udzielania ulg w spłacie.
11) prowadzenie spraw związanych z cmentarzem komunalnym,
12) podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości i lokali
przeznaczonych do sprzedaży, najmu,
11) ogłaszanie przetargów na sprzedaż i najem mienia komunalnego,
12) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem przetargu, przygotowanie odpowiednich
dokumentów,
13) Przygotowanie materiałów na stronę internetową gminy do 7 dni przed i po
zdarzeniu.
14) Udział w komisjach powołanych przez Wójta.
15) Utrzymanie w sprawności powierzonego mienia i sprzętu.
16) Właściwe zabezpieczenie danych przed utratą, (wykonanie kopii).
1) Życiorys (CV)
2) List motywacyjny
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,
4) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kopie dokumentów poświadczające staż pracy,
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
9) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)
10) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat jest osobą niepełnosprawną.
Wszystkie składane dokumenty winne być podpisane przez kandydata, a kopie dokumentów dodatkowo potwierdzone przez kandydata na stanowisko klauzulą „Za zgodność z oryginałem”
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku Urzędu Gminy Podedwórze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,
2) narzędzia pracy- komputer, drukarka, sprzęt biurowy,
3) czynności na stanowisku pracy wykonywane są w pozycji siedzącej, praca przy komputerze,
4) praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,
5) wymiar czasu pracy – etat,
6) zatrudnienie na umowę o pracę
W miesięcy poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%
Kandydaci na stanowisko zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w Sekretariacie Urzędu Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222, pok. nr 1 w godzinach pracy urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze w zamkniętej kopercie zaadresowanej Urząd Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi kasowej i gospodarki mieniem komunalnym” w terminie do dnia 14 lutego 2018 r. do godz. 14:00 – decyduje data i godzina wpływu do urzędu.
Na kopercie należy podać dane adresowe kandydata i numer telefonu.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze , pok. nr 3, lub telefonicznie pod numerem 83 379 50 11.
osobą upoważniona do kontaktów jest Sekretarz Gminy.
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmie Wójt Gminy Podedwórze.
1) Informacje dodatkowe
konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach
I etap- sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami którzy spełnili wymogi formalne. Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowo pracę zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności oraz zaświadczenia lekarskiego od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku na które prowadzony był nabór.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony (3 miesięcy)
Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy, pracownik zostanie zatrudniony na czas nieokreślony.
Załącznik- kwestionariusz osobowy.
Dodano do BIP dnia 02-02-2018 14:27:59