Sekretarz Gminy Podedwórze
Kandydaci na stanowisko zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w Sekretariacie Urzędu Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222, pok. Nr 16 w godzinach pracy urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze w zamkniętej kopercie zaadresowanej Urząd Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze z dopiskiem „„Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze - Sekretarz Gminy Podedwórze"
W terminie do 13 lipca 2021 r. do godz. 12:00 decyduje data i godzina wpływu do urzędu.
Na kopercie należy podać dane adresowe kandydata i numer telefonu. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy.
- terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze , lub telefonicznie pod numerem 83 379 50 11.
osobą upoważnioną do kontaktów jest Sekretarz Gminy.
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmie Wójt Gminy Podedwórze.
Dodano do BIP dnia 02-07-2021 11:49:42