Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Podedwórze

„Wykonanie dokumentacji projektowej dla dróg gminnych w Gminie Podedwórze” do zadania: ”Lepsza jakość infrastruktury drogowej w gminie Podedwórze”.

Data ogłoszenia
2024-02-14
Termin składania ofert
2024-02-22 10:00
Treść

ZAPYTANIE OFERTOWE NR KRI.271.1.2024

 

Gmina Podedwórze (Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie dokumentacji projektowej dla dróg gminnych w Gminie Podedwórze” do zadania: ”Lepsza jakość infrastruktury drogowej w gminie Podedwórze”.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

 

 Gmina Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze,

 NIP 5391490903, REGON 030237658

 tel. 83 379 50 11, faks 83 379 50 08; e-mail; ug@podedworze.pl

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na:

1) Budowę drogi gminnej nr 103797L położonej na działce 480 obręb Hołowno, ok 628m

2) Budowę drogi gminnej nr 103808L położonej na działkach nr 297, 309 i 237 obręb Hołowno, ok 1250 m

3) Budowę drogi gminnej nr 103823L położonej na działce 902 obręb Podedwórze, ok 990m

4) Przebudowę drogi gminnej nr 103795L położonej na działkach 112, 163 obręb Antopol, ok 1577 m do zaprojektowania tylko nawierzchnia asfaltowa 5+5.

           - z projektem stałej organizacji ruchu dla każdej z dróg

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) opracowanie koncepcji budowy dróg;

2) opracowanie projektów technicznych uwzględniających budowę lub przebudowę zjazdów do posesji i dróg bocznych;

3) pozyskanie niezbędnych dokumentów z planu zagospodarowania przestrzennego gminy;

4) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;

5) opracowanie specyfiki technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;

6) przygotowanie i złożenie we właściwym starostwie powiatowym dokumentów do wniosku do zgłoszenia robót budowlanych.

    uzyskanie decyzji środowiskowej (jeżeli dotyczy)

-mapa do celów projektowych pozostaje po stronie Zamawiającego

3. Ilościowy zakres rzeczowy zadania

1) projekt budowlano – wykonawczy – po 5 egz. dla każdej drogi,

2) przedmiar robót – po 2 egz. dla każdej drogi,

3) kosztorys inwestorski – po 2 egz. dla każdej drogi,

4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – po 2 egz. dla każdej drogi,

projekt stałej organizacji ruchy – 3 egzemplarze dla każdej drogi

Uwaga: Zamawiający może odstąpić od zlecenia wykonania projektów stałej organizacji ruchu dla poszczególnych dróg.

 

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia do dnia 30.05.2024

 

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.

Ofertę należy sporządzić w oparciu o dołączony do niniejszego zapytania formularz ofertowy (załącznik nr 1). Oferta winna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi

2. Oferta powinna;

  • być opatrzona pieczątka firmową lub danymi Wykonawcy,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr fax, e-mail,
  • być podpisana przez Wykonawcę,
  • posiadać termin ważności
  • zawierać cenę, z wyodrębnieniem podatku VAT (o ile dotyczy), w której zawarte będą wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi.

3. Do oferty należy załączyć oświadczenie kontrahenta o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 2).

 

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Oferta powinna być złożona w Urzędzie Gminy Podedwórze w kopercie z dopiskiem „Wykonanie dokumentacji projektowej dla dróg gminnych”
  2. Oferta może być dostarczona w następujący sposób:

a) przesłana na faks nr 83 379 50 08 lub

b) przesłana pocztą elektroniczną na adres: kri@podedworze.pl lub

c) dostarczona osobiście lub

d) przesłana za pośrednictwem poczty bądź kuriera.

3. Termin składania ofert do dnia 22.02.2024r r. do godz. 10.00 Decyduje data wpływu do Zamawiającego.

 

V. OCENA OFERT

  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium – 100% cena
  2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferenta telefonicznie bądź na podany adres poczty elektronicznej.

 

VI. Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zadania.

 

VII. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:

Aneta Zielińska-Pajdosz

Telefon: 83 3795001

Faks:      83 379 50 08

e-mail: kri@podedwórze.pl

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Aneta Zielińska-Pajdoszdodano do BIP dnia 14-02-2024 14:20:49