Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Podedwórze

"Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa schodów do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu"

Data ogłoszenia
2023-07-19
Termin składania ofert
2023-08-03 10:00
Treść

Znak Spawy:KRI.271.19.2023                                                                                                                     Podedwórze, dnia 19.07.2023

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 271.19.2023

 

Gmina Podedwórze (Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty na Budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu”.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

 

 Gmina Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze,

 NIP 5391490903, REGON 030237658

 tel. 83 379 50 11, faks 83 379 50 08; e-mail; ug@podedworze.pl

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Projektowany zakres prac obejmujący budowę pochylni oaz przebudowę schodów obejmuje:

- rozbiórka istniejących schodów do głównego wejścia

- budowa schodów wraz z pochylnią dostosowaną dla osób niepełnosprawnych (elewacja

zachodnia);

Schody jak i pochylnię należy wykonać z kostki brukowej grubość – 6 cm, kolor grafitowy.

Balustrady ze stali nierdzewnej (powierzchnie szlifowane) zamontować na ścianie oporowej

(ściance bocznej), pochylni i schodów (na żelbetowym krawężniku). Balustradę i poręcz zamontować w obrębie schodów terenowych.

Poręcz przyścienną należy zamocować w ścianie konstrukcyjnej.

Montaż przy użyciu kotew chemicznych

  1. Zakres prac należy wykonać zgodnie z opisem technicznym oraz przedmiarem robót.

 

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia do dnia 20.09.2023 r. 

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
  2. Ofertę należy sporządzić w oparciu o dołączony do niniejszego zapytania formularz ofertowy (załącznik nr 1). Oferta winna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi
  3. Oferta powinna;
  • być opatrzona pieczątka firmową lub danymi Wykonawcy,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr fax, e-mail,
  • być podpisana przez Wykonawcę,
  • posiadać termin ważności
  • zawierać cenę, z wyodrębnieniem podatku VAT (o ile dotyczy), w której zawarte będą wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi.
  1. Do oferty należy załączyć oświadczenie kontrahenta o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 2).                                             IV.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1. Oferta powinna być złożona w Urzędzie Gminy Podedwórze w kopercie z dopiskiem  „Doradztwo w zakresie dostępności architektonicznej”. Oferta może być dostarczona w następujący sposób:

a) przesłana na faks nr 83 379 50 08 lub

b)  przesłana pocztą elektroniczną na adres: ug@podedworze.pl lub

c) dostarczona osobiście lub

d) przesłana za pośrednictwem poczty bądź kuriera.

2. Termin składania ofert do dnia 3 sierpnia 2023 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu do Zamawiającego.

V. OCENA OFERT

  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium – Cena – 100 %
  2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferenta telefonicznie bądź na podany adres poczty elektronicznej.

 

VI. Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zadania.                                                                                                                                   VIIOsobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:

Aneta Zielińska-Pajdosz

Telefon: 83 3795001

Faks:      83 379 50 08

e-mail: kri@podedworze.pl

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Aneta Zielińska-Pajdoszdodano do BIP dnia 19-07-2023 15:38:36