Szczegóły
powrót do listy przetargów"Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa schodów do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu"
Znak Spawy:KRI.271.19.2023 Podedwórze, dnia 19.07.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 271.19.2023
Gmina Podedwórze (Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty na „Budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu”.
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze,
NIP 5391490903, REGON 030237658
tel. 83 379 50 11, faks 83 379 50 08; e-mail; ug@podedworze.pl
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Projektowany zakres prac obejmujący budowę pochylni oaz przebudowę schodów obejmuje:
- rozbiórka istniejących schodów do głównego wejścia
- budowa schodów wraz z pochylnią dostosowaną dla osób niepełnosprawnych (elewacja
zachodnia);
Schody jak i pochylnię należy wykonać z kostki brukowej grubość – 6 cm, kolor grafitowy.
Balustrady ze stali nierdzewnej (powierzchnie szlifowane) zamontować na ścianie oporowej
(ściance bocznej), pochylni i schodów (na żelbetowym krawężniku). Balustradę i poręcz zamontować w obrębie schodów terenowych.
Poręcz przyścienną należy zamocować w ścianie konstrukcyjnej.
Montaż przy użyciu kotew chemicznych
- Zakres prac należy wykonać zgodnie z opisem technicznym oraz przedmiarem robót.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia do dnia 20.09.2023 r.
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
- Ofertę należy sporządzić w oparciu o dołączony do niniejszego zapytania formularz ofertowy (załącznik nr 1). Oferta winna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi
- Oferta powinna;
- być opatrzona pieczątka firmową lub danymi Wykonawcy,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr fax, e-mail,
- być podpisana przez Wykonawcę,
- posiadać termin ważności
- zawierać cenę, z wyodrębnieniem podatku VAT (o ile dotyczy), w której zawarte będą wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi.
- Do oferty należy załączyć oświadczenie kontrahenta o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 2). IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna być złożona w Urzędzie Gminy Podedwórze w kopercie z dopiskiem „Doradztwo w zakresie dostępności architektonicznej”. Oferta może być dostarczona w następujący sposób:
a) przesłana na faks nr 83 379 50 08 lub
b) przesłana pocztą elektroniczną na adres: ug@podedworze.pl lub
c) dostarczona osobiście lub
d) przesłana za pośrednictwem poczty bądź kuriera.
2. Termin składania ofert do dnia 3 sierpnia 2023 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu do Zamawiającego.
V. OCENA OFERT
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium – Cena – 100 %
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferenta telefonicznie bądź na podany adres poczty elektronicznej.
VI. Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zadania. VII. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:
Aneta Zielińska-Pajdosz
Telefon: 83 3795001
Faks: 83 379 50 08
e-mail: kri@podedworze.pl