Referent do spraw inwestycji, gospodarki przestrzennej, drogownictwa, ochrony środowiska
wykształcenie: wyższe minimum licencjat wskazany kierunek techniczny o specjalności budownictwo, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, planowanie przestrzenne
1) znajomość obsługi programów komputerowych,
2) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane z powyższym wykształceniem ,
3) znajomość przepisów prawa tj:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawa Prawo budowlane.
- ustawa Prawo ochrony środowiska,
- ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- akty wykonawcze do tych ustaw
Wymagania dodatkowe:
predyspozycje osobowościowe: uprzejmość, rzetelność, samodzielność, własna inicjatywa w pracy, dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, odporność na stres,
Do zadań stanowiska pracy do spraw inwestycji, gospodarki przestrzennej, drogownictwa i ochrony środowiska należy wykonywanie następujących zadań w zakresie;
- Budownictwa i inwestycji:
1) planowanie, przygotowanie, zapewnienie realizacji i rozliczenia inwestycji prowadzonych przez gminę,
2) zapewnienie właściwego przygotowania inwestycji,
3) monitorowanie realizacji inwestycji, sporządzanie protokółów odbioru, załatwianie spraw w zakresie powoływania inspektorów nadzoru inwestorskiego,
4) udział w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie z funduszy unijnych oraz rozliczanie projektów,
5) nadzór nad właściwą realizacją podpisanych umów inwestycyjnych,
6) prowadzenie spraw związanych z odbiorem technicznym inwestycji, i przekazaniem ich do eksploatacji, przekazywanie zakończonych inwestycji na stan środków trwałych,
7) opisywanie pod względem merytorycznym rachunków i faktur związanych z realizacją inwestycji gminnych,
8) ustalanie dla potrzeb Wójta wstępnego projektu zamierzeń w zakresie budowy, rozbudowy, modernizacji i remontów budynków stanowiących własność Gminy,
9) prowadzenie książek obiektów stanowiących własność Gminy.
- Planowania przestrzennego:
1) sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
2) udostępnianie projektów założeń do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz projektów tych planów do publicznego wglądu,
3) uzgadnianie projektów planu miejscowego z zainteresowanymi organami administracji rządowej i samorządowej oraz innymi jednostkami, jeśli wynika to z przepisów prawa,
4) podawanie do publicznej wiadomości informacji o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego oraz o miejscu i czasie wyłożenia projektów planów z zachowaniem terminów określonych przepisami prawa,
5) dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
6) sporządzanie i wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
7) sporządzanie sprawozdań z zakresu planowania przestrzennego,
- Drogownictwa:
1) prowadzenie ewidencji dróg gminnych i mostów,
2) kontrola i ocena stanu nawierzchni dróg, chodników, parkingów, mostów, poboczy, stanu oznakowania i oznaczeń,
3) współpraca z zarządcami dróg w zakresie dbałości o stan techniczny dróg, chodników ich oznakowania,
4) utrzymanie letnie i zimowe dróg,
5) wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym dróg gminnych obiektów nie związanych z infrastrukturą drogową,
6) wydawanie decyzji w sprawach zajęcia pasa drogowego oraz orzekanie o przywróceniu pasa drogowego do stanu poprzedniego w przypadku jego naruszenia,
7) nadzór nad świadczeniem usług w zakresie budowy, bieżącego utrzymania, remontów i modernizacji dróg,
8) nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego,
9) prowadzenie postępowań dotyczących uznania tworu przyrody ożywionej bądź nie ożywionej za pomnik przyrody oraz sprawowanie opieki nad tymi pomnikami.
- Ochrony środowiska:
1) załatwianie spraw w zakresie zarządzania środowiskiem na terenie gminy, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju,
2) gromadzenie danych, analiza informacji, inicjowanie i koordynowanie działań w zakresie ochrony środowiska,
3) gromadzenie i analiza raportów oddziaływania na środowisko,
4) przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji planowanych inwestycji (decyzje środowiskowe),
5) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,
6) przygotowanie i bieżąca aktualizacja gminnego programu ochrony środowiska oraz jego realizacji po uchwaleniu przez Radę Gminy.
- Ponadto pracownik jest odpowiedzialny za:
1) należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów,
2) prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego,
3) znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów,
4) przestrzeganie terminów załatwienia sprawy,
5) przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej,
6) przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt,
7) uzupełnianie kwalifikacji zawodowych w zakresie wykonywanych żądań na stanowisku,
8) przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,
9) przygotowanie materiałów na stronę BIP gminy,
10) udział w pracach komisji powołanych przez Wójta,
11) właściwe korzystanie z powierzonego mienia i sprzętu,
12) właściwe zabezpieczenie danych przed utratą.
1) Życiorys (CV)
2) List motywacyjny
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,
4) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kopie dokumentów poświadczające staż pracy,
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
9) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781)
10) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat jest osobą niepełnosprawną.
Wszystkie składane dokumenty winne być podpisane przez kandydata, a kopie dokumentów dodatkowo potwierdzone przez kandydata na stanowisko klauzulą „Za zgodność z oryginałem”
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku Urzędu Gminy Podedwórze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,
2) narzędzia pracy- komputer, drukarka, sprzęt biurowy,
3) czynności na stanowisku pracy wykonywane są w pozycji siedzącej, praca przy komputerze,
4) praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,
5) wymiar czasu pracy – etat,
6) zatrudnienie na umowę o pracę
W miesięcy poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%
Kandydaci na stanowisko zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w Sekretariacie Urzędu Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222, pok. w godzinach pracy urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze w zamkniętej kopercie zaadresowanej Urząd Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko do spraw inwestycji, gospodarki przestrzennej, drogownictwa, ochrony środowiska” w terminie do dnia 25 lutego 2020 r. do godz. 14:00 – decyduje data i godzina wpływu do urzędu.
Na kopercie należy podać dane adresowe kandydata i numer telefonu.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze , lub telefonicznie pod numerem 83 379 50 11.
osobą upoważniona do kontaktów jest Sekretarz Gminy.
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmie Wójt Gminy Podedwórze.
1) Informacje dodatkowe
konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach
I etap- sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami którzy spełnili wymogi formalne. Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowo pracę zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności oraz zaświadczenia lekarskiego od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony był nabór.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony (3 miesięcy)
Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy, pracownik zostanie zatrudniony na czas nieokreślony.
Załącznik- kwestionariusz osobowy.
Dodano do BIP dnia 17-02-2020 14:51:51