Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Podedwórze

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent do spraw inwestycji, gospodarki przestrzennej, drogownictwa, ochrony środowiska

Jednostka ogłaszająca
Gmina Podedwórze Podedwórze 44 21-222 Podedwórze
Data ogłoszenia
2020-02-17
Termin składania dokumentów
2020-02-25
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: wyższe minimum licencjat wskazany kierunek techniczny o specjalności budownictwo, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, planowanie przestrzenne

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)      znajomość obsługi programów komputerowych,

2)      co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane z powyższym wykształceniem ,

3)      znajomość przepisów prawa tj:

- ustawa o samorządzie gminnym,

- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

- ustawa Prawo budowlane.

- ustawa Prawo ochrony środowiska,

- ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

- akty wykonawcze do tych ustaw

     Wymagania dodatkowe:

predyspozycje osobowościowe: uprzejmość, rzetelność, samodzielność, własna inicjatywa w pracy,  dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, odporność na stres,

Zakres obowiązków

Do zadań stanowiska pracy do  spraw inwestycji, gospodarki przestrzennej, drogownictwa i ochrony środowiska należy wykonywanie następujących zadań w zakresie;

  1. Budownictwa i inwestycji:

1)      planowanie, przygotowanie, zapewnienie realizacji i rozliczenia inwestycji prowadzonych przez gminę,

2)      zapewnienie właściwego przygotowania inwestycji,

3)      monitorowanie realizacji inwestycji, sporządzanie protokółów odbioru, załatwianie spraw w zakresie powoływania inspektorów nadzoru inwestorskiego,

4)      udział w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie z funduszy unijnych oraz rozliczanie projektów,

5)      nadzór nad właściwą realizacją podpisanych umów inwestycyjnych,

6)      prowadzenie spraw związanych z odbiorem technicznym inwestycji, i przekazaniem ich do eksploatacji, przekazywanie zakończonych inwestycji  na stan środków trwałych,

7)      opisywanie pod względem merytorycznym rachunków i faktur związanych z realizacją inwestycji gminnych,

8)      ustalanie dla potrzeb Wójta wstępnego projektu zamierzeń w zakresie budowy, rozbudowy, modernizacji i remontów budynków stanowiących własność Gminy,

9)      prowadzenie książek obiektów stanowiących własność Gminy.

 

  1. Planowania przestrzennego:

1)      sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

2)      udostępnianie projektów założeń do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz projektów tych planów do publicznego wglądu,

3)      uzgadnianie projektów planu miejscowego z zainteresowanymi organami administracji rządowej i samorządowej oraz innymi jednostkami, jeśli wynika to z przepisów prawa,

4)      podawanie do publicznej wiadomości informacji o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego oraz o miejscu i czasie wyłożenia projektów planów z zachowaniem terminów określonych przepisami prawa,

5)      dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,

6)      sporządzanie i wydawanie wypisów  i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,

7)      sporządzanie sprawozdań z zakresu planowania przestrzennego,

 

  1. Drogownictwa:

1)      prowadzenie ewidencji dróg gminnych i mostów,

2)      kontrola i ocena stanu nawierzchni dróg, chodników, parkingów, mostów, poboczy, stanu oznakowania i oznaczeń,

3)      współpraca z zarządcami dróg w zakresie dbałości o stan techniczny dróg, chodników ich oznakowania,

4)      utrzymanie letnie i zimowe dróg,

5)      wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym dróg gminnych obiektów nie związanych z infrastrukturą drogową,

6)      wydawanie decyzji w sprawach zajęcia pasa drogowego oraz orzekanie o przywróceniu pasa drogowego do stanu poprzedniego w przypadku jego naruszenia,

7)      nadzór nad świadczeniem usług w zakresie budowy, bieżącego utrzymania, remontów i modernizacji dróg,

8)      nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego,

9)      prowadzenie postępowań dotyczących uznania tworu przyrody ożywionej bądź nie ożywionej za pomnik przyrody oraz sprawowanie opieki nad tymi pomnikami.

 

  1. Ochrony środowiska:

1)      załatwianie spraw w zakresie zarządzania środowiskiem na terenie gminy, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju,

2)      gromadzenie danych, analiza informacji, inicjowanie i koordynowanie działań w zakresie ochrony środowiska,

3)      gromadzenie i analiza raportów oddziaływania na środowisko,

4)      przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji planowanych inwestycji (decyzje środowiskowe),

5)      udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,

6)      przygotowanie i bieżąca aktualizacja  gminnego programu ochrony środowiska oraz jego realizacji po uchwaleniu przez Radę Gminy.

 

  1. Ponadto pracownik jest odpowiedzialny za:

1)      należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz  prawidłowe    przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów,

2)      prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego,

3)      znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów,

4)      przestrzeganie terminów załatwienia sprawy,

5)      przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej,

6)      przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt,

7)      uzupełnianie kwalifikacji zawodowych w zakresie wykonywanych żądań na stanowisku,

8)      przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,

9)      przygotowanie materiałów na stronę BIP  gminy,

10)  udział w pracach komisji powołanych przez Wójta,

11)  właściwe korzystanie z powierzonego mienia i sprzętu,

12)  właściwe zabezpieczenie danych przed utratą.

Wymagane dokumenty

1)      Życiorys (CV)

2)      List motywacyjny

3)      kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,

4)      kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5)      kopie dokumentów poświadczające staż pracy,

6)      podpisane oświadczenie o  pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)      podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)      podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,

9)      podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781)

10)  kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat jest osobą niepełnosprawną.

Wszystkie składane dokumenty winne być podpisane przez kandydata, a kopie dokumentów dodatkowo  potwierdzone przez kandydata na stanowisko  klauzulą „Za zgodność z oryginałem”

Warunki pracy

1)      stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku Urzędu Gminy Podedwórze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,

2)      narzędzia pracy- komputer, drukarka, sprzęt biurowy,

3)      czynności na stanowisku pracy wykonywane są w pozycji siedzącej, praca przy komputerze,

4)      praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,

5)      wymiar czasu pracy – etat,

6)      zatrudnienie na umowę o pracę

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesięcy poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Kandydaci na stanowisko zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w Sekretariacie Urzędu Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222, pok. w godzinach pracy urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze w zamkniętej kopercie zaadresowanej Urząd Gminy Podedwórze, Podedwórze  44, 21-222 Podedwórze z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko do spraw inwestycji, gospodarki przestrzennej, drogownictwa, ochrony środowiska” w terminie do dnia 25 lutego 2020 r.                 do godz. 14:00 – decyduje data i godzina wpływu do urzędu.

Na kopercie należy podać dane adresowe kandydata i numer telefonu.

 

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze , lub telefonicznie pod numerem 83 379 50 11.

osobą upoważniona do kontaktów jest Sekretarz Gminy.

 

Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmie Wójt Gminy Podedwórze.

Uwagi

1)      Informacje dodatkowe

konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach

I  etap- sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,

II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami którzy spełnili wymogi formalne. Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowo pracę zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności oraz zaświadczenia lekarskiego od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony był nabór.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony (3 miesięcy)

Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy, pracownik zostanie zatrudniony na czas nieokreślony.

 

Załącznik- kwestionariusz osobowy.

Załączniki
  • pdf pobrano: 10 razy
  • pdf pobrano: 17 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jolanta Burzec
    Dodano do BIP dnia 17-02-2020 14:51:51