Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Podedwórze

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent do spraw wymiaru podatku i opłat w Urzędzie Gminy Podedwórze

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Podedwórze Podedwórze 44 21-222 Podedwórze
Data ogłoszenia
2017-11-29
Termin składania dokumentów
2017-12-06
Wymagane wykształcenie

Wyższe minimum licencjat

 

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)      wykształcenie: wyższe minimum licencjat

2)      uprawnienia specjalistyczne: znajomość obsługi programów komputerowych

3)      staż pracy: staż pracy 2 lata w tym min 1 rok w samorządzie

4)      znajomość przepisów prawa tj:

- ustawa ordynacja podatkowa,

- ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,

-ustawa o podatku rolnym, leśnym, od środków  transportowych,

- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w  administracji,

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawa o samorządzie gminnym,

- ustawa o ochronie danych osobowych,

- ustawa o dostępie do informacji publicznej,

- ustawa o finansach publicznych,

- ustawa o rachunkowości,

- akty wykonawcze do tych ustaw

 

5)  Predyspozycje osobowościowe: uprzejmość, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, odporność na stres,

Zakres obowiązków

1)      Terminowe dokonywanie wymiaru podatków i opłat lokalnych poszczególnym podatnikom w tym podatku:

      -  rolnego,

      -  leśnego,

      - od nieruchomości,

      - od środków transportowych,

      - opłaty od posiadania psów.

2)      Prowadzenie spraw dotyczących ulg ustawowych, umorzeń w tym:

     - analiza przyjmowanych dokumentów,

     - przeprowadzenie postępowania dowodowego,

     - przygotowanie decyzji,

     - czuwanie nad terminem wykonania decyzji,

         

            Szczegółowe obowiązki

      1)   Prowadzenie wymaganej dokumentacji i przygotowywanie decyzji dotyczących  

            zwolnień ustawowych.

2)      Prowadzenie ewidencji składanych deklaracji w tym:

      - terminowości składania deklaracji,

      - badanie zgodności stawek podatkowych zawartych w deklaracji z uchwałami,

      - badanie złożonych  deklaracji ze stanem faktycznym i rzeczywistym,

      - bieżące wprowadzanie korekt w deklaracjach.

  3) Sporządzanie wniosków na refundację podatku.

           4)Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego w tym:

      - przyjmowanie wniosków i podań,

     -  analiza złożonych wniosków,

     - przygotowywanie decyzji na zwrot podatku akcyzowego,

     - czuwanie nad terminem wykonania decyzji,

5) Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i posiadanych zaległościach w

      podatkach i opłatach lokalnych.

 6) Wydawanie zaświadczeń do PUP, KRUS, ZUS, US oraz innych instytucji i   

      urzędów.

  7) Współpraca z Urzędami Skarbowymi, Bankami, Syndykami masy upadłościowej.

8)  Współpraca z Międzygminnym Związkiem Celowym we Włodawie w zakresie 

     prowadzonej działalności i ewidencji nieruchomości.

9) Sporządzenie terminowe wymaganych sprawozdań.

       10)  Prowadzenie księgowości Gminnej Biblioteki Publicznej w tym:

      - prowadzenie kart dochodów i wydatków,

      - księgowanie w dzienniku główna,

               - sporządzanie sprawozdań finansowych,

      - prowadzenie wymaganej dokumentacji do ZUS. US.

11) Pobieranie opłaty planistycznej.

   12) Przygotowanie materiałów na stronę internetową gminy do 7 dni przed i po  

       zdarzeniu.

  13) Udział w komisjach powołanych przez Wójta.

  14)  Utrzymanie w sprawności powierzonego mienia i sprzętu.

  15) Właściwe zabezpieczenie danych przed utratą, (wykonanie kopii).

Wymagane dokumenty

1)      Życiorys (CV)

2)      List motywacyjny

3)      kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,

4)      kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5)      kopie dokumentów poświadczające staż pracy,

6)      podpisane oświadczenie o  pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)      podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)      podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,

9)      podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)

10)  kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat jest osobą niepełnosprawną.

Wszystkie składane dokumenty winne być podpisane przez kandydata, a kopie dokumentów dodatkowo  potwierdzone przez kandydata na stanowisko  klauzulą „Za zgodność z oryginałem”

Warunki pracy

1)      stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku Urzędu Gminy Podedwórze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,

2)      narzędzia pracy- komputer, drukarka, sprzęt biurowy,

3)      czynności na stanowisku pracy wykonywane są w pozycji siedzącej, praca przy komputerze,

4)      praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,

5)      wymiar czasu pracy – etat,

6)      zatrudnienie na umowę o pracę

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesięcy poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Kandydaci na stanowisko zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w sekretariacie Urzędu Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222, w sekretariacie urzędu pok. nr 1 w godzinach pracy urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze w zamkniętej kopercie zaadresowanej Urząd Gminy Podedwórze Podedwórze  44, 21-222 Podedwórze z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat” w terminie do dnia 6 grudnia 2017 r. do godz. 14:00 – decyduje data i godzina wpływu do urzędu.

Na kopercie należy podać dane adresowe kandydata.

 

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze , pok. nr 3, lub telefonicznie pod numerem 83 379 50 11.

osobą upoważniona do kontaktów jest Sekretarz Gminy.

Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmie Wójt Gminy Podedwórze.

Uwagi

konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach

I  etap- sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,

II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami którzy spełnili wymogi formalne. Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowo pracę zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności oraz zaświadczenia lekarskiego od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku na które prowadzony był nabór.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony (.... miesięcy)

Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy, pracownik zostanie zatrudniony na czas nieokreślony.

 

Załącznik- kwestionariusz osobowy.

Załączniki

Wybrany kandydat
Marlena Łuszczyk

Piotr Penkajło

Marlena Łuszczyk

Monika Łukaszuk

Agniszka Leśniewska

Zakwalifikowana do II etapu
NIE – nie spełniono wymagań formalnych

Zakwalifikowana do II etapu
NIE – nie spełniono wymagań formalnych

Zakwalifikowana do II etapu
TAK - spełniono wymagania formalne

Zakwalifikowana do II etapu
NIE – nie spełniono wymagań formalnych

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jolanta Burzec
Dodano do BIP dnia 29-11-2017 13:56:40