Sekretarz Gminy Podedwórze
Kandydaci na stanowisko zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w Sekretariacie Urzędu Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222, pok. Nr 16 lub za pośrednictwem poczty na adres Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze w zamkniętej kopercie zaadresowanej Urząd Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze z dopiskiem „Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy Podedwórze” w terminie do 1.07.2021 r. do godz. 12.00
Decyduje data i godzina wpływu do urzędu.
Na kopercie należy podać dane adresowe kandydata i numer telefonu.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Podedwórze, Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze, lub telefonicznie pod numerem 83 379 50 11.
Osobą upoważnioną do kontaktów jest Sekretarz Gminy.
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmie Wójt Gminy Podedwórze.
Dodano do BIP dnia 16-06-2021 12:29:07